NuffnangX

Wednesday, August 24, 2011

8月份的第八篇-24/8/2011

24/8/2011 Wednesday

今天考试还算不错,虽然记到的东西不多~可是可以及格的。
考完试后,我静静不出声,一出声语气好像比较不满~
朋友说我emo了。起初否认,可是现在我确实emo了。

现在要准备星期五考试。
人家却认为我是聪明,不读也可以。
如果我不读,就是带着空脑进去了~
然后朋友提议弄birthday card给朋友。
我又不想弄得随便,想弄得有纪念价值。
可是现在我却能说时间不够啊~我emo了!

25/8/2011 Thursday
Today busy revise, busy baked cupcake~busy print pic for birthday boys and girls, busy pack my clothes~
I'm tired..my black eyes circle become darker T.T
Friday is happy hour day after exam~
saturday have to follow friend's car early in morning at 5.00 am go to dungun~
wow..a week..until 2 sept (friday)~
Tired @.@ but all people also same with me "TIRED" but enjoyable ~ ^_^

No comments: